PDA

Bekijk de volledige versie : "Stories for life" voor Music For Life


Laetitia.De.Schepper
12th November 2009, 19:39
"Stories for life" voor Music For Life

wo 11/11/2009 - 16:47 Negen bekende auteurs hebben een kortverhaal geschreven voor het goede doel. Met de bundel "Stories for life" wil Boek.be geld inzamelen voor Music For Life, de jaarlijkse bewustmakingsactie van Studio Brussel.

Geert Joris, directeur van Boek.be, wilde actie ondernemen. "We waren jaloers op de muzieksector. Die kan artiesten op een podium zetten en geld inzamelen", legt Joris uit.
Dimitri Verhulst, Tom Naegels, Bart Moeyaert, Tom Lanoye, Joke van Leeuwen, Margot Vanderstraten, Dimitri Leue, Erik Vlaminck en Rachida Lambaret verleenden hun medewerking aan "Stories for life".
Het resultaat ligt vanaf morgen in de winkel voor de prijs van 5 euro. "Voor elk boekje dat je koopt, koop je een muggennet", zegt Joris. Music For Life gaat deze keer de strijd aan tegen malaria.

www.deredactie.be
_____________________________________________________

Weer eens een fantastische actie van Music For Life! De periode van Music For Life vind ik geweldig, omdat dan zoveel mensen willen helpen met geld inzamelen. Ik ga toch proberen om zo'n boekje te kopen en op enkele andere manieren Music For Life te steunen!

Lars.Janssen
13th November 2009, 11:13
Elk jaar is het weer zo fijn wanneer Music For Life op de televisie verschijnt. Ik ben er nu al twee keer naartoe geweest en het blijft echt geweldig. De sfeer dat rond het Glazen Huis hangt is immers fantastisch. Iedereen is daar om dezelfde reden, geld inzamelen.
Dit jaar lijkt het me weer een prima actie. Als ik zo'n boekje zie liggen van Stories for Life, dan neem ik het zeker mee. Met zo'n klein bedrag kan je weer enkele personen helpen.
Hoera voor Studio Brussel!!

An.Broeckx
13th November 2009, 11:19
Als dit geen mooi initiatief is ... Ik ga zeker een boekje kopen!
Studio Brussel, dikke proficiat!