PDA

Bekijk de volledige versie : Eindelijk terug een referentiefiguur voor studenten!


Barst
30th September 2005, 20:12
Na 34 jaar eindelijk afgestudeerd

AMSTERDAM - Het is Tamme Tams dan toch nog gelukt. Na een studie van 34 jaar studeerde Tams vandaag af als psycholoog aan de Vrije Universiteit van Amsterdam.

Tams, inmiddels 53 jaar, begon zijn studie in 1971. Hij noemt zichzelf de langst studerende van Nederland. Ad Valvas, het blad van de universiteit, houdt het op de langst studerende aan de VU.
,,Het is zo gelopen, ik heb nu eenmaal een brede interesse'', zegt hij in het blad. ,,Er kwam altijd wel wat tussen.'' Tams denkt met zijn loopbaan als student wel het Guinness Book of Records te halen. Tussen 1971 en 2005 was hij zonder onderbreking ingeschreven.


Weblog DS, 30/09/2005 - anp

judithgielens
30th September 2005, 23:39
hihi, das wel grappig eigenlijk:
ik kom net thuis van caféke met mijn vrienden en we waren daar er ook nog over bezig: de meesten van ons zijn nu al 3ŕ 4 jaar aant verderstuderen en niemand van ons heeft echt zo iets van: nu ben ik het echt beu!

en als je dan vroeger in het middelbaar zat en je moest gaan verderstuderen, dan had je zo iets van: pffff, nog 3jaar naart school gaan :(

de meesten van ons gaan waarschijnlijk ook nog wel iets bijdoen omdat niemand echt al zin heeft om het studentenleven op te geven en te gaan werken :D

Ik kan tamme tans dus best wel begrijpen: dieje mens had ook nog geen zin om te gaan werken en zn lui lekker leventje vol feestjes als student op te geven :p