PDA

Bekijk de volledige versie : VerKNAL kerst eens


liesanne.adriaenssens
26th December 2008, 09:56
Dolle kerstman schiet zeker acht mensen dood

LOS ANGELES - Een man verkleed als kersman heeft op kerstavond minstens acht mensen doodgeschoten in Covina, op 37 kilometer van Los Angeles. Twee jonge meisjes en een kind van acht raakten zwaargewond. Bruce Pardo drong een huis in een buitenwijk binnen en opende het vuur op de genodigden van een kerstfeestje.

Op het feestje waren zeker 25 gasten, een deel van hen kon vluchten. De dader, een 45-jarige man, reed nadien naar het huis van zijn broer en pleegde zelfmoord. Hij zou huwelijksproblemen gehad hebben met een vrouw die op het kerstfeestje aanwezig was.

Zijn ex-vrouw en schoonouders zouden zich onder de dodelijke slachtoffers bevinden. De man had geen crimineel verleden, zijn huwelijk zou amper een jaar stand gehouden hebben.

Het drama begon toen een achtjarig meisje de deur opende voor Pardo, hij schoot het meisje in het gezicht en opende vervolgens het vuur op de andere gasten. Toen de politie ter plaatse kwam, stond het huis in lichterlaaie. In het puin werden de stoffelijke overschotten van de slachtoffers gevonden.

http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=DMF25122008_028&ref=front
---
Ik was voornamelijk geschokt over het zinnetje: ... toen een achtjarig meisje de deur opende voor Pardo, hij schoot het meisje in het gezicht ...
Dit wil niet zeggen dat de rest niet gruwelijk is.

Inne.Vets
26th December 2008, 10:49
Ik vind dit een zeer trieste gebeurtenis. Het is al erg dat je zoiets meemaakt maar om dit dan met Kerst mee te maken vind ik wel zeer er want normaal is Kerstmis toch een fijn samenzijn.
Om dan alles in 1 keer te verpesten voor die hele familie is wel heel erg. Zij kunnen volgens mij nooit echt nog Kerstmis vieren zonder aan dit voorval te denken. En om op een dag zoals deze dan je kind of 1 (of beide) ouder(s) te moeten verliezen is wel zeer erg.
Zij kunnen zich ook niet wreken door te hopen dat hij in de gevangenis komt want op het nieuws hebben ze ook nog gezegd dat hij daarna naar het huis van zijn broer is gereden en zelfmoord heeft gepleegd.