PDA

Bekijk de volledige versie : OWP-gebruik


Believing Bart
9th December 2008, 19:04
Een ideetje dat door mijn hoofd flitste, zonder eigenlijk enige weet of het gewenst/haalbaar/interessant kan zijn...

Dus alle reacties zijn welkom.

Het ideetje:

Afgestudeerde studenten aan de lerarenopleiding Vorselaar kunnen na het behalen van hun diploma nog één jaar terecht in de OWP en kunnen dus nog één jaar literatuur, werkmateriaal... komen uitlenen/kopiëren/bekijken.

MinkeVanHoof
9th December 2008, 22:38
Zo ver ik weet, ik ben er niet zeker van!, is dit nog zo.
Je account blijft een jaar nog actief, de meeste beseffen dit niet. Hoe dit dan zit met uitlenen van boeken dat weet ik niet.
Je kan natuurlijk altijd kopies nemen. De scholen waar je in gaat werken zullen normaal wel boeken ter beschikking stellen zou ik zeggen.
Niemand houdt jou tegen om de owp nog binnen te wandelen zou ik denken.
Ik denk zelfs dat docenten blij zullen zijn om ons nog eens tegen te komen.

lottevangorp
10th December 2008, 09:32
[FONT=Trebuchet MS]Als dit nog niet het geval is, dan ben ik zeker een voorstander om dit idee in te voeren. Het zou inderdaad stukken gemakkelijker zijn om al het materiaal in de OWP nog een jaartje extra te kunnen gebruiken. [/FONT]

wim leenaerts
10th December 2008, 09:36
Minke heeft gelijk denk ik. Als ik me niet vergis, mag je het eerste jaar nog boeken uitlenen, na dat eerste jaar enkel kopiëren.
Maar ik ben niet zeker aangezien ik wegens de afstand tot de school nog geen gebruik gemaakt heb van dit voorrecht.

Stan
25th June 2009, 12:36
Om even in te pikken op de gestelde vraag:

Oud-studenten kunnen blijven gebruik maken van de OWP. Ontlenen kan echter niet meer, maar wel inkijken of kopies maken.

Wil je als oud-student op de hoogte blijven over wanneer de OWP open is tijdens de vakantie? Dan mag je altijd een mail sturen met je persoonlijk e-mailadres naar stan.dresselaers@khk.be
We nemen je dan op in de mailinglijst.