PDA

Bekijk de volledige versie : Telenet zonder Arte & CNN...


Barst
5th September 2005, 01:55
Soms wel vermakelijke commentaren van meestal (zwaar) ontgoochelde Telenetabonnees...
http://www.standaard.be/standpunt/forum/index.asp?DebateID=169222

katleen
5th September 2005, 08:10
hier thuis ook ontgoocheling :(

Wouter
5th September 2005, 10:44
Ik heb ook wel dubbele gevoelens bij heel deze situatie. Aan de ene kant is het goed voor mensen die digitaal televisie willen kijken. Digitale tv heeft echt wel z'n voordelen en ik moet er niet aan twijfelen om mij hierop te abonneren. Zowel qua kwaliteit als qua service is het een stap vooruit, een stap die we vroeg of laat moesten maken. Nu misschien iets té vroeg en misschien wat halsoverkop, maar ik ben er zeker van dat ik me binnen een jaar al niet meer kan voorstellen om terug te switchen naar analoge tv.
De overstap moest er komen en is er, en voor de echt geďnteresseerden is dit een vooruitgang.
De woede van iIedereen die niet warm loopt voor digitale televisie en nu merkt dat er kanalen ontbreken begrijp ik voor honderd procent. Zij hebben er niet om gevraagd en ondervinden enkel de nadelen ervan: geen cnbc, cnn, bbc world, arte, etc.. meer. Ook sinds telenet zoveel intercommunale heeft overgenomen met MIxts is de factuur voor kabeltv verhoogd, dat nu gepaard gaande met verlies van kanalen voor de gewone abonnee. Allesbehalve rechtvaardig naar mijn mening.

En ik begrijp de mopperende Vlaming die niets heeft aan al die muziekkanalen, maar roept om een nieuwskanaal, minstens 1, bbc world of cnn willdo.

Marie
26th September 2005, 15:59
Schan-da-lig!

Ik vind dat telenet hier een totaal verkeerde manier van klantenwerving toepast.

Davy V.H.
13th October 2005, 02:06
Voorlopig weiger ik ook om een digibox aan te schaffen. Gewoon voor het feit dat je door die aankoop wel een hoop kanalen terugkrijgt(!) die je eerst wel had. Het enige kanaal dat mij zeker interessert is Discovery Channel (heb ik uren naar gekeken toen je die testversie kon bekijken). Wil je enkel meer van zoiets moet je weer een pakket gaan "huren" elke maand voor een vast bedrag. leuk als je veel TV kijkt, maar niet voor een doorsnee gebruiker.

Het "huren" van een film vind ik dan ook weer broodroof van onze videotheekvan om de hoek. En er is net zo een mooie bij in Vorselaar ;)

Barst
13th October 2005, 02:12
[QUOTE=Davy V.H.]En er is net zo een mooie bij in Vorselaar ;)[/QUOTE]

[FONT=Trebuchet MS]'Ons' Katleen zal content zijn![/FONT] ;)