Bekijk de volledige versie : Boze duitse jongen die counterstrike speelt
thomasopdebeeck
17th October 2008, 15:27
http://nl.youtube.com/watch?v=rsom99Ds43U
Dit is een youtube filmpje van een duitse jongen die counterstrike speelt
Alleen kan hij percies niet tegen de laadtijden en het feit dat je kan sterven in het spel :D
tobiasopdebeeck
17th October 2008, 15:36
Hallo dit is maar een spel he hij moet zich is leren beheersen, ok ik speel ook wel is spellekes(maar niet zoon spellen) maar ik ga niet iedereen uitschelden en ik smijt ook niet met men key-bord he :)
Typische voorbeeld van iemand die geen zelfbeheersing heeft maar wel zo van die spellen speelt waar je kan doodgaan enzo. :)
MinkeVanHoof
17th October 2008, 16:54
[QUOTE=tobiasopdebeeck]Hallo dit is maar een spel he hij moet zich is leren beheersen, ok ik speel ook wel is spellekes(maar niet zoon spellen) maar ik ga niet iedereen uitschelden en ik smijt ook niet met men key-bord he :)
Typische voorbeeld van iemand die geen zelfbeheersing heeft maar wel zo van die spellen speelt waar je kan doodgaan enzo. :)[/QUOTE]
Ten eerste het is zo'n spellen en keyboard.
Ten tweede dat filmpje is zo fake als de straat.
Het is ge-edit, dit merk je heel hard. Als je de commentaar van de poster leest, kan je lezen dat de tekst verkeerd is die ze er hebben opgezet.
Ze hebben de counter-strike beelden er tussen geplakt om te lachen met Steam. Dit is iets wat enkel echte gamers snappen. (en dat snap ik dus)
De jongen was eigenlijk UT aan het spelen, dit is duidelijk als je het orginele fimpje bekijkt. Hij wordt ook niet kwaad omdat zijn spel niet laadt maar omdat hij aan het verliezen is. Hij speelt team deathmatch als ik het me goed herinner. Dus het heeft niets met zelfbeheersing te maken maar met niet tegen je verlies kunnen. Nog maar eens een (heel oud) voorbeeld dat echte gamers en slechte naam geeft.
vBulletin v3.0.6, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.