Véronique.Geudens
25th September 2008, 00:06
Voor het derde jaar op rij is Coca-Cola door MTV Networks België bekroond als het coolste merk. Tweede als "Overall Coolest Brand" was - net als vorig jaar - Nike voor Esprit. De prijzen werden woensdagavond in Evere uitgereikt.
In opdracht van MTV Networks, moederbedrijf van de jongerenzenders TMF en MTV, voerde het marktonderzoeksbureau InSites Consulting een uitvoerig onderzoek uit bij 1.778 Belgische jongeren tussen de 13 en 29 jaar.
Bij een open vraag duiden 10 procent van de jongeren Coca-Cola spontaan aan als het coolste merk van 2008.
De andere merkwinnaars per categorie: iPhone (gsm), Mobistar (gsm-operator), Coca-Cola (softdrink), Red Bull (energiedrank), Nivea (make-up), Tic Tac (munt), All Stars/Converse (schoenen), Roxy (sportmerk), Diesel (denim), Fortis (bank), Wii (spelconsole), Evian (water), Start People (outplacement), Axe (deodorant), Sony (camera), ’The dark knight’ (film) en ’the Sims’ (game).
Bron:
De Standaard
24 september 2008
In opdracht van MTV Networks, moederbedrijf van de jongerenzenders TMF en MTV, voerde het marktonderzoeksbureau InSites Consulting een uitvoerig onderzoek uit bij 1.778 Belgische jongeren tussen de 13 en 29 jaar.
Bij een open vraag duiden 10 procent van de jongeren Coca-Cola spontaan aan als het coolste merk van 2008.
De andere merkwinnaars per categorie: iPhone (gsm), Mobistar (gsm-operator), Coca-Cola (softdrink), Red Bull (energiedrank), Nivea (make-up), Tic Tac (munt), All Stars/Converse (schoenen), Roxy (sportmerk), Diesel (denim), Fortis (bank), Wii (spelconsole), Evian (water), Start People (outplacement), Axe (deodorant), Sony (camera), ’The dark knight’ (film) en ’the Sims’ (game).
Bron:
De Standaard
24 september 2008