PDA

Bekijk de volledige versie : Programmatie op Eén en Canvas minder goed?


Barst
30th June 2008, 15:01
Steeds meer herhalingen, terwijl duidingsprogramma's van het scherm verdwijnen. 'De ellende druipt zo van het scherm', schrijft Peter Vandermeersch. Vinden jullie de programmatie op Eén en Canvas minder goed dan een paar jaar geleden?

Believing Bart
2nd July 2008, 18:37
Tijdens de zomer is de programmatie gewoon niet om aan te zien op Eén! Het zijn gewoon ALLEMAAL herhalingen (of zo komt het toch over). En ergste van al: de zondagavondtoppers (Witse, Baantjer...) worden nu gewoon door de week gepland! Als ze het publiek politiereeks-moe willen maken, dan zijn ze bij mijn weten goed bezig. Ik begrijp dat er minder kijkers zijn tijdens de zomer en dat er dus vooral geld en moeite gaat naar de najaarsprogrammatie e.d., maar volgens mij blijven de trouwe kijkers op hun honger zitten!
Nu ja: hopelijk stimuleert het de tv-kijker om zijn stoeltje buiten te zetten en een babbeltje te doen met de buren. Want Eén zou zijn 'minimale dienstverlening' best nog kunnen kaderen binnen een groter plan om de verzuring tegen te gaan in onze samenleving ;)

Ah en nog één ding: Ik mis Phara! ... Maar dat is al een tijdje gestopt voor de zomer.