PDA

Bekijk de volledige versie : Vader verplicht 7-jarig dochtertje om haar kat te doden


Véronique.Geudens
18th March 2008, 00:18
Een man uit de Amerikaanse staat Indiannapolis is gearresteerd nadat hij zijn 7-jarig dochtertje verplichtte om haar kat te doden.

De man duwde het meisje een mes in de hand en probeerde haar de kat te laten doodsteken. Eerder had hij ook al zijn 11-jarige zoontje hiertoe proberen te dwingen. Maar de jongen verstopte de kat onder de zetel en deed ketchup op het mes.

Toen de vader merkte dat de kat niet dood was, dwong hij zijn dochtertje om de kat te doden. Het meisje stak het diertje uiteindelijk éénmaal en liep weg.
Daarna wurgde de vader de kat zelf tot het beestje dood was.

De man werd opgepakt voor dierenmishandeling. Hij verklaarde dat hij "zijn kinderen wilde leren hoe ze moesten doden."
"Zoiets vreselijks heb ik nog nooit meegemaakt," vertelt agent Jami Brown. "De kinderen verklaarden achteraf dat hun vader dronken was en daardoor veranderde in een ander mens."

Bron:
GVA
17 maart 2008

mariskavanrompaey
18th March 2008, 15:04
Wat een artikel! Ik verschoot toch wel even toen ik dit las. In de eerste plaats kan ik al niet begrijpen waarom je een onschuldig diertje wil doden en dan nog op zo’n manier. Ik ben een gevoelig persoon, vandaar dat dit me echt raakt maar zoiets doe je toch niet. Ik ben absoluut tegen mishandeling. Deze man wilde dan nog zijn kinderen dwingen tot dierenmishandeling. Voor deze kinderen is dat ook traumatisch, ze worden gewoon gedwongen om te doden. De kinderen zeiden wel dat hun vader dronken was, maar wat voor opvoeding krijgen de kinderen dan. Als hun vader dronken is, is hij in staat om hen te dwingen om te doden. Zoiets kan toch niet. Kinderen moeten toch in een goede omgeving opgroeien. In een omgeving waar ze gedwongen worden tot doden is volgens mij toch geen goede omgeving. Ik vind dit vooral heel erg voor de kinderen, tenslotte dragen zij deze gebeurtenis mee in hun leven.

Karen 01
19th March 2008, 14:02
:shocked: :confused:
Ik schrik toch wel van dit artikel. Hoe kan je nu als vader je kinderen verplichten om iets, in dit geval de kat, of iemand te doden?! Oké de vader was zat maar dan nog!!! Ik kan er echt niet bij!