PDA

Bekijk de volledige versie : Voor het eerst geen mooie vrouw op cover P-magazine

jefdaemen
26th February 2008, 12:47
Deze week staat er voor het eerst in het 10-jarig bestaan van P-Magazine geen mooie vrouw op de cover. Er staat wel een vrouw op de voorpagina, maar het is geen model.
Binnenin kan je lezen dat het gaat om een Real Doll, een pop van rubber, siliconen en een metalen skelet met een grote C-cup. De pop kost 8.000 euro. Een P-redacteur ging zelfs een dagje op stap met deze rubberen sekspop van 50 kilo.

Dit zijn een paar voordelen die hij zag in deze pop:

* U kunt de Real Doll volledig zelf samenstellen. Houd je van slank, blond met blauwe ogen? You got it! Liever een mollige Jennifer Lopez look? Geen probleem. En als je deze look na een tijdje beu bent, kunt u alles weer laten veranderen.
* Praktisch: de pop heeft nooit hoofdpijn, en je kan ermee doen wat je wil.
* Ze brengt troost en rust
* Ze heeft geen vervelende schoonmoeder

Karen 01
26th February 2008, 15:16
Wat gaat er nog allemaal uitgevonden worden denk ik dan?! Ik veronderstel dat ze ook nadelen heeft... En wat gaan jullie, mannen, nu doen met een pop... Het is goed voor even, maar niet voor jullie hele leven want gaan jullie tevreden blijven?!

karenwolput
26th February 2008, 23:13
Haha! Vooral de voordelen vind ik goed gevonden! Komt er ook een mannelijke versie? ;)

Lien Boogers
14th March 2008, 13:20
ja waarom niet?

Hier wil ik linken naar het volgende artikel: Betaling voor seks wordt strafbaar in Groot-Brittannië

Toch een perfecte oplossing! Of ben ik iets te optimistisch!

Eliene soontjens
15th May 2008, 21:13
een pop?

wel fijn dat de P dit promoot, maar ik stel mijn inderdaad ook de vraag of jullie mannen hier tevreden mee gaan blijven.
komaan dit gaat er toch echt wel over?!?