PDA

Bekijk de volledige versie : Have a Nice Trip!


Barst
11th July 2005, 13:20
Bij één op vijf vakantiegangers begint ruzie al tijdens inpakken auto


Mensen die met de auto op vakantie gaan, kunnen niet alle bagage meenemen die ze hebben klaargezet. Uit een zaterdag gepubliceerd onderzoek van Trendbox blijkt dat 40 procent van de vakantiegangers kampt met ruimteproblemen. Een op de vijf mensen krijgt ruzie over het inpakken van de auto.

De meeste mensen (63 procent) geeft de gebrekkige bergruimte in de auto de schuld van de inpakproblemen. Als tweede oorzaak (16 procent) wijzen de vakantiegangers naar iemand anders in het huishouden als hoofdschuldige.

Als de kofferbak te klein blijkt, is kinderspeelgoed het eerste dat wordt geschrapt. De fiets komt op de tweede plaats. Medicijnen gaan hoe dan ook altijd mee, evenals kleding, landkaarten en foto- en videoapparatuur.

Van de 750 mensen die aan het bagageonderzoek meededen, geeft 63 procent aan dat de man de auto helemaal in zijn eentje inpakt. In 21 procent van de gevallen doet de vrouw dat. Het inpakken duurt gemiddeld drie kwartier.

Weblog HLN, 09/07/05 11u55

judithgielens
11th July 2005, 20:08
hehe, ons mama en ons papa zijn vandaag begonnen met den auto in te laden :D 3kwartier klopt toch niet hoor! die zijn al 2weken bezig :p en nu wast vooral discussie: wat mag/kan in de caravan mee en wa ni(letten op het gewicht) wa kan in den auto? en de rest geven ze met mij mee(ik kom achterop met het vliegtuig) :D

maar idd, het is elk jaar wel stress en ambras tijdens den inpak, grappig zenne! en elk jaar groeit da lijstje van "niet te vergeten" aan. :D

ruimteproblemen zijn bij ons geen echt probleem meer: wij zijn groter geworden, dus hebben we ook minder speelgoed nodig he ;) (ik pak gewoon mijn lief mee, speelgoed genoeg :p )

in ieder geval: allemaal een goei verlof! en tot over 3weken alvast!! :cool:

Barst
12th July 2005, 00:27
[QUOTE=judithgielens]hehe, ons mama en ons papa zijn vandaag begonnen met den auto in te laden :D 3kwartier klopt toch niet hoor! die zijn al 2weken bezig :p en nu wast vooral discussie: wat mag/kan in de caravan mee en wa ni(letten op het gewicht) wa kan in den auto? en de rest geven ze met mij mee(ik kom achterop met het vliegtuig) :D
maar idd, het is elk jaar wel stress en ambras tijdens den inpak, grappig zenne! en elk jaar groeit da lijstje van "niet te vergeten" aan. :D [/QUOTE]

Gegrepen uit 'Het leven zoals het is'... ;)

ik pak gewoon mijn lief mee, speelgoed genoeg :p

Geestig... idd, zoiets als 'een grote knuffelbeer'? :D

in ieder geval: allemaal een goei verlof! en tot over 3weken alvast!! :cool:

Zal wel lukken zeker? Doe dat goed! ;)

PS Waar leidt de trip heen?

judithgielens
12th July 2005, 07:31
Spanje:costa dorada: kant van Tarragonna(nog onder Barcelona) zoals al de vorige 7 jaar :) (en de 7jaar daarvoor zaten we aan de costa brava :D :cool: )
we kennen het daar allemaal, maar zijn het nog lang niet beu en ontdekken ook nog elk jaar nieuwe dingen. :)
Mn ouders zijn niet zo nieuw gezind (bv naar turkije of kroatie gaan ofzo) en willen de caravan ook niet inruilen voor een hotel of appartement.
ikzelf zie die landen wel zitten maar als je kan kiezen tussen (bijna) gratis mee op reis gaan met de oudjes of €1000 neertellen om alleen op reis te gaan met vrienden, is voor mij de keuze toch wel snel gemaakt ;) +dat ik ook niet zo'n hotelmens ben! Geef mij maar het gezellige campinggevoel waar iedereen buiten zit en met iedereen klapt!(hoewel dat de laatste jaren ook serieus aant minderen is :( )