PDA

Bekijk de volledige versie : Zusje Britney Spears is amper 16 en al zwanger


Nele Meuris
19th December 2007, 10:23
Jamie Lynn Spears, het 16-jarige zusje van Britney Spears, is in verwachting. Dat onthult het tienermeisje aan het Amerikaanse tijdschrift OK! De vader is haar vriendje Casey Aldridge, met wie de blondine sinds haar middelbare schooltijd samen is. Het sterretje uit de kinderserie Zoey 101 is drie maanden zwanger.

"Geschokt"
Toen Jamie Lynn het ontdekte, ging er een schok door haar heen. "Toen ik de uitslag kreeg van de dokter, hield ik het twee weken voor mezelf en vertelde het aan niemand", stelt ze. "Ik moest zelf bedenken wat ik wilde doen voordat ik me zou laten beïnvloeden door de mening van iemand anders. Ik was bang, maar ik moest doen wat voor mij het juiste was."

Moeder overstuur
Haar moeder Lynne, die al oma is van de twee zoontjes van Britney, kreeg het nieuws vorige maand te horen, net voor Thanksgiving. "Ze was erg overstuur omdat ze het totaal niet had verwacht", zegt Jamie Lynn. "Na een week had ze de tijd gehad om het te verwerken en steunde ze me onvoorwaardelijk."

"Normaal gezinsleven leiden"
Jamie Lynn wil haar kindje opvoeden in Louisiana, waar ze zelf geboren is, zodat het kindje 'een normaal gezinsleven kan hebben'. De zoontjes van haar zus Britney, Sean Preston (2) en Jayden James (1), werden onlangs bij hun moeder weggehaald, nadat hun vader Kevin Federline een voogdijzaak tegen zijn ex-vrouw was begonnen. (novum/vsv)


Het laatste nieuws 19/12/07 09u18

Line_Puimège
20th December 2007, 22:46
Wat is dat daar toch allemaal met de Spears? Zo iets kan natuurlijk iedereen overkomen, maar het moet natuurlijk weer juist bij hen gebeuren. Moest ik 1 van de ouders zijn van Jamie, dan zou ik zeker voor een abortus opteren. Maar ja, dat gaat moeilijk zeker als je zo bekend bent? Anders verliest ze misschien kyveel fans. Ook is het misschien makkelijker voor haar dan voor een andere 16-jarige om een kind op te voeden, aangezien ze niets te kort zal komen om dat te moeten doen. Ik hoop gewoon dat ze er lang en hard over heeft nagedacht en dat haar kind niet zo hard zal moeten afzien als die van haar zus.

:wave:

sannedierckx
31st December 2007, 00:42
Ergens is het toch ook wel moedig van haar om er eerlijk mee voor de dag te komen, want in Amerika is ze wel bekend. En als 'de zus van' komt ze waarschijnlijk ook al snel in de publiciteit.
Of dit nu een ongelukje was of het gevolg van onverantwoordelijk gedrag, toch chapeau dat ze zich niet van haar stuk laat brengen en haar kindje wil houden en opvoeden. Zwanger zijn op je 16de kan voor niemand makkelijk zijn.

filipantheunis
31st December 2007, 12:18
is toch leuk nen kleine:p

Nick Van Bael
31st December 2007, 12:47
dat het lief van Tom Boonen maar oppast !!!