PDA

Bekijk de volledige versie : Dronken chauffeur loopt tweemaal tegen de lamp


BertDierickx1BASO
14th December 2007, 12:22
AFFLIGEM - Een 45-jarige man uit Affligem is woensdagavond twee keer betrapt terwijl hij dronken en al bellend achter het stuur zat.

De eerste keer merkte de politie de man op terwijl hij zonder gordel en al zigzaggend en bellend door het rood reed. De man moest zijn rijbewijs 15dagen inleveren, maar dat bleek hem niet te deren. Nadat de dronken chauffeur het politiebureau verliet, nam hij een taxi naar zijn geparkeerde wagen, waarmee hij wegreed. Maar de politie merkte de man even later opnieuw op, terwijl hij al bellend achter het stuur zat. De chauffeur kreeg een pv voor smaad aan de politie. Hij werd opgesloten omdat hij zich luidruchtig en agressief gedroeg. De wagen werd voor 15dagen in beslag genomen.

(DS, 14/12/2007)

Sanne.Vosters
14th December 2007, 16:37
Ik vind de chauffeur zelf niet zo slim. Als je de eerste keer al betrapt wordt, dan ga je het toch niet een tweede keer proberen? Dit is een man die veel durft wagen in zijn leven. Ik zou het in ieder geval niet durven om een tweede keer de auto te nemen na een boete van de politie. Maar je ziet ; boontje komt om z'n loontje!

katrijn.michielsen
15th December 2007, 09:50
Deze man brengt niet alleen zichzelf in gevaar, maar ook andere mensen! Ik hoop dat hij dit zal beseffen als hij in nuchtere toestand is! Ik vind dat hij nog maar een lichte straf krijgt, aangezien hij én zijn gordel niet aanhad, én aan het bellen was, én door het rood reed, én gedronken had. Ze hadden hem beter een nachtje daargehouden om hem een lesje te leren, dan was het nooit gebeurt dat hij met een taxi naar zijn auto terug reed! Ik vind het schandalig dat hij dat nog durft!!!

Natalie Docx
15th December 2007, 10:29
Niet echt slim van die man, maar ook niet van de politie vind ik. Als je ziet dat die man dronken is, laat hem dan een nachtje afkoelen in de cel ofzo. Nu sturen ze hem gewoon naar huis, stel je voor dat er een ongeluk gebeurd was.

Lennart
15th December 2007, 14:34
De man is nogal dom vindt ik zelf.
Als je al een keer bent gepakt door de politie en je dan, nog zat, terug achter het stuur gaat zitten heb je erom gevraagd vindt ik.

Laat het een lesje zijn voor al diegene die al eens een pintje te veel drinken en dan nog met de auto gaan rondtoeren.