PDA

Bekijk de volledige versie : Liever shoppen dan seks


Smits.Diede
21st November 2007, 09:12
Vier op de tien vrouwen houden meer van shoppen dan van een potje vrijen. Dat blijkt uit een Brits onderzoek, beschreven in de Daily Mail. Erger nog, de helft van alle vrouwen met meer dan 20 jaar huwelijk achter de rug, zouden gelukkiger zijn zonder seks.

Een ongelukkige trend, dat heel wat Britse seksuologen de wenkbrauwen doet fronsen. "Seks is een essentieel onderdeel in een liefdevolle relatie. Vrijen is het meest intieme en geeft fysieke en emotionele connectie met je partner. Geen seks hebben betekent dat er fundamenteel iets fout zit. Op die manier lijkt het alsof partners als broer of zus samenleven en dat kan niet de bedoeling zijn", aldus de experts.

Huwelijk
Doen onze jongens het dan zo slecht? Nee, zo blijkt verder uit het onderzoek. 72 procent van alle vrouwen vinden hun partner, zelfs na jaren, nog aantrekkelijk. Wel is het huwelijk duidelijk alle charme kwijt. De huwelijksnacht doet er helemaal niet meer toe, een derde kwam zelfs niet tot seks op hun eerste nacht. Eén vijfde van alle dames tussen 45 en 54 jaar trouwt reeds voor de tweede keer, en velen tekenen nog voor hun tienjarig jubileum de scheidingspapieren.

Om niet helemaal depri te worden, valt er ook opbeurend nieuws te rapen. Negentig procent van alle ondervraagden voelt zich 'gelukkig getrouwd'. 37 procent van alle ondervraagden heeft meer dan één of twee keer seks per week. Wel is meer dan een derde niet tevreden met de frequentie aan bedsport. (lvl)

Bron: http://www.hln.be/hln/alg/pag/hln_index.jsp?p_page=vrw&p_cat=detail&componentId=53470&navigationItemId=14

de pietro
25th November 2007, 13:43
dit is wel heel erg. wat hebben die vrouwen toch :) zijn wij, de mannen, dan zo slecht ? oke dat ze liever eens gaan shoppen dan seks kan ik nog begrijpen, maar gelukkiger zonder seks vindt ik erg. maar ja al je man een bierbuikje krijgt en hij presteert niet meer zoals het moet kan ik het begrijpen.

natuurlijk zou ik de seks niet uitsluiten, dat ze het dan op een ander gaan zoeken. ;)

Dorien.Van.Gorp
27th November 2007, 11:07
Rare vrouwen. Ik geef toe is gaan winkelen kan tof zijn, maar helemaal geen seks. Gisteren is op de radio geweest (weet niet meer welke zender) dat jongens 1keer per dag seks moeten hebben om gezond te blijven. Als de vrouwen dan geen seks meer gaan willen zitten we met een probleem. Seks is toch een manier waarmee je je gevoelens voor een ander uitdrukt. Als je helemaal geen seks hebt ben je dan nog wel een koppel ?
Zoals in de tekst van Diede staat is het dan alsof broer en zus samen wonen. Ik kan mij geen gezonde relatie voorstellen zonder seks. Er moet toch intimiteit zijn tussen twee personen als er een relatie is.
Als de goesting in je partner na 20jaar over is, is er dan niets mis ?
Tijdens seks komen ook verschillende hormonen vrij waardoor je je goed gaat voelen. Dus zou ik denken dat je na enige tijd slecht gezind wordt of je moet het gevoel ergens anders van kunnen krijgen natuurlijk.
ik vind het toch maar raar een relatie zonder seks.

steven.ingang
16th December 2007, 05:00
4op de 10 dus dat wil zeggen dat 6op10 wel liever is goed van grond gaat! :p
Ach het is een leuk tijdverdrijf voila!