PDA

Bekijk de volledige versie : Brit heeft seks met trottoir


Smits.Diede
6th November 2007, 19:48
Een halve fles wodka opzuipen terwijl je pillen tegen artritis pakt, kan heel vervelende gevolgen hebben. Vraag het maar aan de 18-jarige Steven Marshall, die er niet beter op vond de stoep voor zijn eigen huis in het Britse Selkirk een beurt te geven. Verschillende getuigen moesten tot hun grote ontzetting vaststellen hoe hij zichzelf bevredigde en met de broek op zijn knieën seksuele handelingen nabootste.

Marshall zelf heeft spijt van zijn daad. "Ik was depressief en had te veel gedronken. Bovendien slikte ik op dat moment zeven verschillende geneesmiddelen." Marshall treedt zo in de voetsporen van Karl Watkins, een pervert die in 1993 achttien maanden de cel invloog voor seks met trottoirs. (svm)

Bron: http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_646897.html?wt.bron=categorieArt3


Toch raar wat zatte mensen allemaal doen. Ik snap niet wat je hebt aan overmatig drinken. Je hebt er zelf toch geen plezier aan of vergis ik mij? Ik ben geheelonthouder en kan me niet inbeelden dat mensen genot halen uit het drinken van alcohol.

Sven De Pooter
7th November 2007, 19:47
die man moet ook aan zijn trekken komen niet? :)
maar ok doe dit dan thuis ofzo in je bed. dit moet wel super vreemd zijn als je zoiemand op de trottoir ziet zitten :D

Maar het gevaarlijkste is dat drinken en dan nog terwijl je pillen aan het slikken bent. :shocked: dat is bijna hetzelfde als zelfmoord plegen. en als je dan depressief bent ga dan een keer praten met een psycholoog. deze kunnen je echt helpen want ze zijn ervoor opgeleid.

Greetz & Beatz
Sven :drunk:

Sepp
8th November 2007, 02:20
Ik ben ooit op kamp geweest als monitor naar Oostenrijk, waar één van mijn gasten redelijk zware relatine moest nemen tegen ADHD... Op carnavalsavond had men er niet beter op gevonden dan deze persoon alle snoep te voeren wat hij kon krijgen, en bovendien kon hij er zelf niet beter op vinden dan nadien serieus te proeven van Oostenrijkse Gouden Gerstennat :champa: ! Gevolg, monitor sepp kon de volgende vijf uren verhalen aanhoren over Sparky de eekhoorn die de nootjes van zijn winterslaap kwijt was, en daarom met alles begon te gooien wat ie tegenkwam. Het ergste was dat deze persoon ook effectief die eekhoorn begon te zien, en schrik kreeg omdat deze met nootjes wou gooien! Conclusie, drank is gevaarlijk, en in combinatie met medicatie gewoonweg (levens)gevaarlijk!! Maar wat je daar zegt over geheelonthouding van alcohol, daar wil ik wel even op ingaan! Wat is het plezier aan overmatig drankgebruik? NIETS, je voelt je er nadien gewoon slecht bij!! Maar met een wijntje of een pintje drinken is helemaal niets verkeerd, en is zelfs nog gezond ook. Wijn en bier is net zoals met alle voedingswaren: niet in overmaat te gebruiken.

elienvanlimbergen
8th November 2007, 13:06
Mijn vriendin gaat soms met een autist op pad. Deze man vertelde haar een keer dat hij in de cinemazaal zat te masturberen, om een meisje dat in de film meespeelde, en die mannen overmeesterde. Deze autist heeft een obsessie voor zulk een dingen en hoe vaak je hem ook vertelt dat masturberen in de bioscoop echt niet kan, hij zal het niet afgeleerd krijgen. Ik weet niet of de man in kwestie autistisch is, maar het feit dat hij zeven verschillende soorten medicatie neemt, wijst er denk ik op dat er iets niet in orde is. De factor alcohol zal waarschijnlijk wel bijgedragen hebben aan zijn uitspatting, maar ik vrees dat er iets veel fundamenteler aan de hand is.

Brughmans Jente
8th November 2007, 16:02
Dit is wel een heel vreemde situatie. Ik kan geloven dat je rare dingen kunt doen als je gedronken hebt, maar zulke dingen vind ik toch heel overdreven.
Dit is volgens mij niet meer het gevolg van dronkenschap. Dit is eerder een psychologisch probleem.
Veel succes ermee!!

Robbert Schroeven
9th November 2007, 10:00
Er zal wel iets grondig fout geweest zijn met die man. Ik heb ook al meegemaakt dat ik met vrienden weg ben en dat er wat wordt afgezopen, maar iemand dat zichzelf ligt te bevredigen heb ik nog nooit meegemaakt, niet op het trotoir, niet in het café, niet in andermans living,... Nergens.

De man zal nu wel beseffen dat alcohol en pillen niet samen gaan...

Tine Witvrouwen
14th November 2007, 18:00
Euhm wablief? :banghead: Ja net dààrom drukt de dokter je er ook op GEEN alcohol te gebruiken bij het nemen van medicatie. Mja moet wel een degoutant beeld opleveren wanneer je deze man aantreft op de stoep. Hopelijk weet die man er niets meer van, zoals hij zelf zegt, anders zou hij zich nog harder schamen dan dat nu al het geval is. Die jongen heeft wel hieruit wel geleerd voor de volgende keer denk ik. En ik zeg altijd: uit je fouten kan je leren!

steven.ingang
16th December 2007, 05:06
Dat is niet gezond he! Deze jongen heeft duidelijk hulp nodig.

jolein kimpe
9th October 2008, 20:22
Ik denk dat je als voorbijganger je wel een bult schrikt als je daar een halve gare het trottoir ziet bespringen! :shocked:
Ik in ieder geval wel. :D

Uit ondervinding sprekend weet ik wel wat het is om een pintje teveel op te hebben, en zelfs dan haal je al ongewone toeren uit!
Maar dit vind ik wel een voorbeeld van onverantwoordelijk gedrag.

Wetende dat je medicatie neemt en dan nog even zwaar op de lappen gaan, dat is gewoon vragen om problemen. :doh:

Vincent
9th October 2008, 20:44
tjah drank kan leuk zijn,maar teveel is dus nooit niet goed :D
vooral met medicatie niet aan te raden, het is nog maar eens bewezen :p

lottevangorp
12th October 2008, 11:36
[FONT=Trebuchet MS]Haha zoiets heb ik toch nog nooit meegemaakt! (En gelukkig maar :faint: )
Ik denk dat het als voorbijganger toch wel even schrikken is als je zoiets ziet gebeuren.

Ik kan heel goed begrijpen dat als je problemen hebt en je ziet het allemaal niet meer goed zitten je eens te diep in het glas kan kijken :drunk: maar als je dat in combinatie doet met pillen, dan vind ik dat gewoon onverantwoord gedrag.

Uiteindelijk heeft deze jongen nu alleen zichzelf in de problemen geholpen, maar voor hetzelfde geld had hij er andere mensen bij betrokken en wat dan?? :confused: [/FONT]

Jolien Willems
12th October 2008, 15:21
Stel je voor dat je dit zelf meemaakt, als getuige bedoel ik dan wel :p
Ik denk dat ik eerst stomverbaasd zou reageren, maar achteraf me wel een kriek zou lachen om de gebeurtenis.
Al is het wel heel onverantwoord wat die jongeman daar uitspookt. Ik drink ook al graag eens iets, en ga ook graag op de lappen, maar als ik medicijnen neem zal je me nooit zien drinken, want dat kan dus gevolgen geven zoals bij deze jongeman.

Het is dus nog eens bewezen dat je op medicatie best niets drinkt, je kan je toch ook amuseren zonder die alcohol??? :cool: