PDA

Bekijk de volledige versie : school zoekt leerkracht!


Sara
13th June 2007, 23:19
Dit jaar heb ik een jaartje PAV gegeven op Sithi@, een BSO (kantoor)-schooltje op't Kiel in Antwerpen. Zo'n typische concentratie-stadsschool, waarover vooroordelen welig tieren ... Ongemotiveerde zeurleerkrachten, vreselijke leerlingen, slecht beleid ... Foute vooroordelen dus. Op stage ben ik nooit zo'n fijne ploeg personeel tegengekomen als hier en de leerlingen zijn weliswaar zéér direct en open, maar uiteindelijk zijn't allemaal schatjes. Ik heb ongelofelijk veel geleerd van dit jaartje - maar volgend jaar zou ik graag een jaartje gaan wereldreizen... Vandaar mijn oproepje op dit forum: als je zin hebt om mijn uurtjes PAV over te nemen (12 uren, een derde en een vierde jaar) laat het dan weten ... want één van de nadelen van een slecht stadsschoolimage is veel moeilijkheden hebben om vacatures in te vullen ...
De school ligt in de Pierenbergstraat en de Abdijstraat - en is vlakbij 't Zuidstation in Antwerpen en bij heel erg veel tram- en bushaltes!
Dus als iemand graag met wat minder uren begint in't onderwijs, maar toch met een schone uitdaging ...
Mijn e-mailadres: sara.bosman@gmail.com!

wim leenaerts
14th June 2007, 08:53
Je kan deze oproep volgens mij beter via edu-mail doen, want het forum gaat deze dagen niet erg veel meer bezocht worden (examens, eindwerken, einde schooljaar). ;)
Behalve door freaks als ik natuurlijk :rolleyes: Maar ik geef geen pav.

Believing Bart
14th June 2007, 11:08
Mag iemand die int 2de jaar zit al PAV geven? ... Jammer jammer jammer. :)