PDA

Bekijk de volledige versie : Remember this one?


Barst
12th April 2005, 01:24
[SIZE=3][FONT=Trebuchet MS]"International law? I better call my lawyer; he didn't bring that up to me."[/FONT][/SIZE]

George W. Bush, 12 December 2003

Wouter
12th April 2005, 21:07
[QUOTE=Barst]
"International law? I better call my lawyer; he didn't bring that up to me."


George W. Bush, 12 December 2003[/QUOTE]


Ja se, 't is inderdaad zo dat we'm niet bij z'n kraag tot in Den Haag kunnen trekken :eek: :( :mad:

Kenny
13th April 2005, 00:00
"Joe, I don't do nuance."

-- George W. Bush to Sen. Joseph Biden, as quoted in Time, Feb. 15, 2004

Barst
13th April 2005, 01:40
[SIZE=3][FONT=Trebuchet MS]"The only place you and I disagree . . . is with regard to the bombing. You're so goddamned concerned about the civilians, and I (in contrast) don't give a damn. I don't care.". . . "I'd rather use the nuclear bomb. . . Does that bother you? I just want you to think big."[/FONT][/SIZE]


Richard Nixon to Secretary of State Henry Kissinger on the Watergate tapes

wim leenaerts
17th April 2005, 17:45
Is dat de uitspraak were all the fuss was about of staan er nog meer idiote uitspraken op die tapes?

Barst
17th April 2005, 18:21
[FONT=Trebuchet MS]Dit is pas veel later aan het licht gekomen. 'The fuss', zoals jij dat noemt, bestond vooral uit de inbraak door 'republicans' in het democratisch partijhoofdkwartier om te kunnen anticiperen op hun campagnestrategie (installatie van afluisterapparatuur) voor de volgende presidentsverkiezingen...

De tapes waarvan hier sprake zijn later, nadat de feiten aan het licht waren gekomen, door de Openbare Aanklager opgevraagd om de rol hierin na te gaan van de president: did he know, or didn't he... Op basis van (onder meer) de gesprekken in het Witte Huis heeft men uiteindelijk kunnen afleiden dat president Nixon er wel degelijk weet van had. En pas toen dat duidelijker en duidelijker begon te worden, heeft hij de beslissing genomen om af te treden...[/FONT]

wim leenaerts
18th April 2005, 11:51
ach zo, ik wist niet waar de befaamde watergate tapes nu eigenlijk zo befaamd voor waren, mijn dank voor die verlichting *neemt zonnebril om verblinding tegen te gaan* ...
Dus dankzij die afluisterapparatuur hebben ze die uitspraak van nixon te horen gekregen?