PDA

Bekijk de volledige versie : "Arisch zaad" gevraagd...


Barst
25th February 2007, 14:03
Extreem-rechts roept op om "arisch zaad" naar spermabank te brengen


Nederlandse en Vlaamse rechts-extremisten roepen elkaar op om "arisch zaad" te doneren bij spermabanken, om zo tegenwicht te geven aan het hoge geboortecijfer onder moslims. Dat schrijft De Telegraaf.


Volgens de rechts-radicalen op stormfront.org moeten gezonde blanke mannen voor zo veel mogelijk nakomelingen zorgen, wil de wereld in de toekomst niet louter en alleen uit moslims bestaan. Omdat hun eigen vriendinnen of vrouwen tegenwoordig een gezinnetje met een kind of tien niet meer zien zitten, moeten er andere manieren worden gevonden. Het aanbieden van het arische zaad bij Nederlandse en Vlaamse spermabanken biedt een prima alternatief.

Volgens de rechts-extremisten is de kans dat het sperma bij lesbische koppels of allochtonen terechtkomt te verwaarlozen. "Percentsgewijze zal uw zaad bijna geheel naar blanke heterokoppels met vruchtbaarheidsproblemen gaan", zo valt op 's werelds grootste internetforum voor extreem rechts te lezen. "Die paar lesbo's en halfbloeden moet je er maar bijnemen."


Blog DM, 25/02/2007

wim leenaerts
25th February 2007, 14:54
Had ik ook gelezen, jongens toch :rolleyes:
Wat ik wel opvallend vind, is dat ze moslim per definitie linken aan 'niet-arisch'. Sinds wanneer moet je 'nen bruine' te zijn om moslim te kunnen zijn?
Getuigt weeral van hun kortzichtigheid...

Pieterjan
25th February 2007, 22:48
Noemen we dit tegenwoordig nog extreem-rechts? ik denk dat deze 'shit' weinig met (althans, mijn definitie) van politiek te maken heeft. In ieder geval: als je al die andere zever op die webstek van stormfront.org leest weet je dat je deze groep marginalen qua intellectueel gedachtengoed en standpunten mag bagatelliseren. :slash: