PDA

Bekijk de volledige versie : als je vrije tijd je lief is...


wim leenaerts
29th March 2005, 17:07
als je vrije tijd je lief is deze link NIET volgen ! !
http://deathball.net/notpron/notpron.htm

judithgielens
30th March 2005, 13:13
tzal wel aan mij liggen maar ik snap het spel echt ni :s ik geraak nog steeds maar tot in 2(is nogal moeiljik ook he: gewoon op de voordeur klikken) vanaf dan wordt het precies wa moeilijker :s maar wss ligt het wel gewoon aan mij! :(

wim leenaerts
30th March 2005, 14:41
Het is idd nogal moeilijk maar level 2 is vrij simpel, bij dit spel is het vooral de bedoeling dat je "buiten het kader" denkt... ;)
bekijk de tip die je krijgt maar eens goed, en lees "de rules" op de hoofdpagina ook eerst.
Erg verslavend riddle game...

judithgielens
31st March 2005, 11:18
mja, kbegin het een beetje door te krijgen, kgeraak al tot aan level 4 whieeeeeeeeeeeeeeeeeeee *proud*

wim leenaerts
31st March 2005, 19:24
Ik zit vast in lvl 9 en het zijn er 107 ...
maar zolang we nog tijd hebben geven we niet op :cool:

judithgielens
1st April 2005, 16:07
kben al aan level 8 geraakt(da met die gitaar)
kmoet wel toegeven dak naar verschillende forums ben gaan kijken voor tips hoor, maar uit dieje 8 geraak ik echt ni!(wss ook omdak dieje mp3 dingk ni omgezet krijg ofzo)

wim leenaerts
1st April 2005, 17:37
ha dan zit ik ook in lvl 8, ik had mij vergist...
daar zit ik idd ook vast en ik heb vandaag nog genen tijd gehad om nog eens te proberen. maar die is idd zeer moeilijk.
als je in de broncode gaat kijken staatn daar 2 mp3bestandjes vermeld (stuff/mus1.mp3 en stuff/mus2.mp3) en aangezien mus1 afgespeeld wordt had ik mus2 gedownload maar dat werkte niet...
maar toen dacht ik aan de tekst die onder de gitaar staat (JAY should PACK his stuff) dus heb ik de extensie gewijzigd naar .zip maar ook dat werkte niet...