PDA

Bekijk de volledige versie : Vanaf maandag in de videotheek


katleen
10th March 2005, 19:22
Zo een beetje vroeger als gewoonlijk (lees: druk weekend) maar dan kan je rustig kiezen wat je maandag wil meenemen van de videotheek :p

katleen
11th March 2005, 10:41
Intermission

Deze zat ongeveer 2 à 3 weken geleden bij de nieuwkomers. Het is naar mijn mening een verhaal dat niet echt je aandacht erbij houdt. Ik was ondertussen toch nog bezig met huishoudelijke taken. Het was geen slechte film maar ook geen klapper. Ik vond vooral de waanzin soms irritant. Je vindt het goed of niet..

katleen
14th March 2005, 12:27
Eternal sunshine of the spotless mind

Voor mij één van de betere deze week. Ik vond hem soms moeilijk om volgen maar wel heel onderhoudend. Eigenlijk moet je er zelf maar eens over denken: zou jij de herinneringen van je ex laten wissen om gelukkig te zijn?
De film is mooi gemaakt en bepaalde scènes staan op een prachtige set! De zee is prachtig in de film. Jim Carrey heeft mij positief verwonderd. Van Kate Winslet had ik niets anders verwacht dan weer prachtig acteerwerk!

The incredibles

Nu heb ik er zo lang op zitten wachten.. Maar ik had zeker geen voldaan gevoel als de film afgelopen was! Zeker niet bij de engelse versie. De vlaamse versie toverde wel een lach tevoorschijn. Waarom? Ik vind de stemmetjes super, de dialecten die gebruikt worden! Het verhaal zelf heeft me niet betoverd en enthousiast gemaakt. Ik droom er wel van zelf superkrachten te verwerven :D

katleen
15th March 2005, 21:52
Onverwacht deze week in de videotheek 5 x 2

Een verhaal over de vijf fasen in een liefdesleven.. Weinig oppeppende film ;)