PDA

Bekijk de volledige versie : Reality-tv: up to the limits!


Barst
2nd December 2006, 00:49
40-jarige dominee ontmaagd in tv-show


Realityshows gaan steeds verder om kijkers aan het scherm te kluisteren. Zo zal een nieuwe realityshow op de Britse zender Channel 4 zal de eerste seksuele ervaring van een 40-jarige dominee live in beeld brengen.


De gepensioneerde dominee zal eerst sekslessen volgen bij sekstherapeuten om te leren hoe het allemaal in zijn werk gaat. Daarna kan hij live op televisie tonen of hij de praktijk beheerst.

In totaal doen vier mensen die ouder zijn dan twintig jaar mee aan het project. De 40-jarige dominee wordt ,,The 40 Year Old Virgin" genoemd, naar aanleiding van een film over hetzelfde onderwerp. Het programma zal de Hollywoodfilm ook deels imiteren: zo zullen er knappe vrouwen in hun omgeving worden geplaatst die hen moeten opwinden.


Themaweken over seks

De makers beloven dat ze ,,zoveel zullen tonen als op tv toegestaan is." Het programma zal echter wel een opvoedkundig karakter hebben, zo houden ze vol. De deelnemers hebben om verschillende redenen nog geen seks gehad. Eén van hen had bijvoorbeeld angst voor intimiteit gekregen, nadat hij klierkoorts had opgelopen na het zoenen van een meisje.

Het programma maakt deel uit van een hele reeks maagdelijkheidsprogramma's op Channel 4. De zender heeft wel vaker themaweken over seks. Onlangs was er nog een themaweek over masturbatie. In het laatste programma werden honderden mensen in beeld gebracht die samen masturbeerden.


DS, 02-12-2006

wim leenaerts
2nd December 2006, 10:58
OMG :shocked:
Dit gaat er toch echt wel over. Ok, programma's zoals temptation island enz gingen er ook al over, maar dit :shocked:
Die Amerikanen zijn echt zo zot als een achterdeur...

Believing Bart
2nd December 2006, 12:52
OMG 2 :shocked:

Ik kan nu begrijpen dat er programma's rond seks worden uitgezonden met een 'opvoedkundig karakter'. Maar als je dan het thema 'maagdelijkheid' wil aansnijden dan doe je dat volgens mij niet door zo'n tv-stunt uit te halen. Dat noem ik niet bepaald informatief en opvoedend. :doh:

Kenny
3rd December 2006, 21:23
[QUOTE=wim leenaerts]
Die Amerikanen zijn echt zo zot als een achterdeur...[/QUOTE]

Die Europeanen zijn nog zotter.

Zo zal een nieuwe realityshow op de Britse zender Channel 4 zal de eerste seksuele ervaring van een 40-jarige dominee live in beeld brengen.
[...]
Het programma maakt deel uit van een hele reeks maagdelijkheidsprogramma's op Channel 4. De zender heeft wel vaker themaweken over seks. Onlangs was er nog een themaweek over masturbatie. In het laatste programma werden honderden mensen in beeld gebracht die samen masturbeerden.

wim leenaerts
3rd December 2006, 21:59
:shocked:
Waarom denk ik automatisch aan Amerika bij zo'n berichten?
:rolleyes:

Kenny
3rd December 2006, 22:39
[QUOTE=wim leenaerts]:shocked:
Waarom denk ik automatisch aan Amerika bij zo'n berichten?
:rolleyes:[/QUOTE]

Een vorm van racisme zoals een ander? :D :hbomb:

Ann Van der Flaas
4th December 2006, 10:46
Dat soort programmas blijven ook alleen maar bestaan omdat ze bekeken worden hé.
Veel mensen vinden 'Under Cover Lover' erover, maar ze zitten wel allemaal gretig te kijken hoe het een en het ander wordt gedaan.
Als je met iets niet akkoord bent, begin dan zelf met het goede voorbeeld te geven en voor jezelf keuzen te maken en grenzen te bepalen.
Ik wil niet naar zo'n programmas kijken en als ze hier in de living elke avond daar naar kijken, sorry, maar dan verplaats ik mij terug naar mijn kamertje...