PDA

Bekijk de volledige versie : Baby opzettelijk onder wagen!


Believing Bart
17th November 2006, 23:19
Hieronder een artikel uit Gazet van Antwerpen van vrijdag 17 november.
=> Als dit waar is en die vrouw heeft inderdaad haar baby opzettelijk op die plek gelegd 'klaar om overreden te worden' ... Daar word ik stil en vooral heel ziek van!!!
Ik ben misschien wat jong eh, maar a.u.b. geef dat schatje aan mij en ik zal mijn uiterste best doen dat op te voeden!!!
------------------------------------------------------
Moeder legt baby onder auto
De Berlijnse politie heeft vrijdag een 22-jarige vrouw gearresteerd die haar zwaargewonde baby onder een auto had gelegd.
De zes maanden oude zuigeling werd donderdag gevonden. Een voetgangster had het zes maanden oude jongetje toevallig rond het middaguur gevonden, omdat het zachtjes lag te jammeren.
De baby vertoonde zware hoofdwonden en lag voor een band. Het jongetje werd onmiddellijk naar een kinderkliniek gebracht en onderging een spoedoperatie. Zijn toestand is nog steeds kritiek.

De zuigeling werd vermoedelijk opzettelijk onder de auto gelegd, aldus de politie. De redding kwam letterlijk op het laatste nippertje.
Slechts een minuut nadat de vrouw het ukje had gevonden, kwam de eigenaar van de wagen aan, die wilde wegrijden. Volgens de politie had hij het kindje bij het wegrijden hoogstwaarschijnlijk niet opgemerkt en overreden

Barst
18th November 2006, 05:00
[FONT=Trebuchet MS]Ahum, vraagje: waarom niet in de map: 'In de marge van het nieuws'? Toegegeven, 'Cultureel-maatschappelijk' is zeker 'second-best', maar of het daar ook effectief thuis hoort? :confused:

Gaat bij nader inzien om iemand met een psychiatrische problematiek, de uitzondering die de regel bevestigt derhalve... Of, anders gezegd, als je al ergens 'ziek' van moet worden, dan zijn er op dit forum nog wel andere zaken te vinden waar psychisch-gezonde mensen met een redelijk I.Q. wetens en willens andere mensen de duvel aandoen omwille van het alomtegenwoordige eigenbelang, in welke vorm dan ook (macht, geld, prestige, aanzien...)! :mad:

En nee, ik associeer dit laatste zeker niet uitsluitend en/of onvoorwaardelijk met 'Bush-bashing' dan wel met zgn. 'politiek-correcte' anti-VBstandpunten... al was het maar omdat deze twee voorbeelden al te makkelijk leiden tot (veel te) goedkoop 'pispaaltjesgezeik-zonder-argumenten'. Maar als anderzijds de rechten of, al niet veel veel minder erg in ons samenlevingsmodel, de kansen van de 'structureel-zwakkere' (op welk niveau dan ook) flagrant met de voeten getreden worden, dan kan/mag dit m.i. nooit genoeg 'in the picture' komen, zelfs al gaat dit bij wijlen ten koste van de onvolprezen 'objectiviteit' inzoverre dit laatste de bestaande 'status quo's' telkens weer herbevestigt... :shut:

Met daaraan gekoppeld het statuut van mijn eigen grote zwakke 'gelijk': als halve salon-filosoof in de functie van 'masterviewer' op een forum zoals dit is en blijft het wel erg makkelijk/vrijblijvend om te fulmineren tegen van alles en nog wat... :slash:

Maar twijfel er hoegenaamd niet aan: de appreciatie voor de frequente posts van jouw hand mindert er uiteraard niet om![/FONT] ;)