PDA

Bekijk de volledige versie : Free Podium


Wouter Bauweraerts
14th November 2006, 19:54
Vorig jaar zijn we begonnen met een free podium, ik denk dat dit toen wel een succes was, dus ik zou durven zeggen dat we dit nog een keer op de agenda kunnen plaatsen... misschien direct voor de Cultuurcel... We zouden hier toch op tijd moeten aan beginnen omdat er werk aan de winkel is om iedereen te contacteren, alles te regelen,... dat het beter is dan vorig jaar, maar vooral dat het vroeger in het jaar is...

Tuur
16th November 2006, 18:40
Hey Wouter

Als je nog een groepje zoekt om op te treden mag je altijd eens naar greens.the@gmail.com mailen. Ik weet niet of ik hier "reclame" mag maken, maar voor diegene met interesse: www.thegreensmusic.com of www.myspace.com/thegreensmusic.

Of je kan mij natuurlijk ook altijd even aanspreken.

Groeten en veel succes ermee!!
Als je hulp nodig zou hebben mag je ook altijd iets vragen!

Tuur Sanen
1 Baso a

wim leenaerts
16th November 2006, 19:07
In dit geval wordt er wel een uitzondering gemaakt denk ik ;)
Suggesties en tips zijn hier uiteraard welkom!
Als je links en materiaal hebt van de suggesties en tips, des te beter zou ik zeggen :D

Barst
16th November 2006, 20:30
[QUOTE=Wouter Bauweraerts]We zouden hier toch op tijd moeten aan beginnen omdat er werk aan de winkel is om iedereen te contacteren, alles te regelen,... dat het beter is dan vorig jaar, maar vooral dat het vroeger in het jaar is...[/QUOTE]
[FONT=Trebuchet MS]En vooral dat er veel meer en veel vroeger reclame rond wordt gemaakt! :rolleyes: ;)
Maar voor het overige: alleen maar respect voor een tof initiatief!! :clap: ![/FONT]

Tuur
22nd November 2006, 14:22
Hey,
Ik was het al vergeten dat ik hier ooit eens iets gepost heb :doh: . In ieder geval mag je mij altijd aanspreken of mailen als je nog iets nodig zou hebben (licht, PA, groepen, affiches,...) en dan zal ik proberen om iets te regelen!
Je kan in ieder geval eens kijken op www.16plus.be. Speciale site voor jong talent. Ik denk wel dat je het meeste kans maakt als je op één of andere manier een oproep doet naar bands toe om zich in te schrijven voor een "contest".

wim leenaerts
22nd November 2006, 15:06
Ik weet niet exact wat de bedoeling is, maar mij lijkt het alleszins leuker als de groepen die optreden toch tenminste één lid van de school hebben.
Vorig jaar waren er bijv. 2 meisjes van onze school die een hiphopdansje opvoerden; iets helemaal anders dus dan een groepje.
Dit lijkt me voor een free podium op onze school het interessantste concept:
'Artiesten' van ons departement de kans geven hun kunsten tentoon te spreiden...