PDA

Bekijk de volledige versie : Bushbezoek... true or false?


Barst
24th February 2005, 00:34
Waren de woorden van G.W. Bush in Brussel 'fake' of zullen ze effectief een verandering teweeg kunnen brengen in de transatlantische relaties?

Roel
24th February 2005, 08:36
Ik denk niet dat er veel zal veranderen na dit bezoek.
Waarom zou Bush ineens inzien dat Europa toch een grotere rol speelt dan hij denkt...

Wouter
24th February 2005, 13:44
'k kan niet zeggen of Bush alles meent wat hij verkondigd, maar zijn sweet-talking zal wel vruchten afwerpen. En des te beter. Hij heeft z'n hand uitgestoken en Euopa moet die aannemen, en heeft die tot nu toe ook aangenomen.

Misschien liegt hij wel over bepaalde zaken en is de 'kontlikkerij' nogal doorzichtig als tactiek, maar het werkt en ik ben er alleen maar blij om. We need them, they need us. Zo simpel is't.

s5044197
24th February 2005, 15:05
Ik denk ook niet dat er veel zal veranderen. Vroeger keek Bush niet om naar Europa en nu hij het zelf allemaal niet meer aankan, heeft hij dan toch de hulp nodig van het (kleine) Europa... Hij komt hier nu wat mooie praatjes maken, maar of het echt iets uithaalt... ik ben er niet van overtuigd, maar we zullen zien hé!

Liesbet

A'lies Van Hoof
24th February 2005, 15:44
[FONT=Palatino Linotype]My female intuition zegt: FAKE!!! Of ik die mening ook kan staven? Goh, mijn female intuition zit er bijna altijd boenk oep! Ik kan er niet aan uit dat plooien glad strijken zo gemakkelijk is. Hopelijk doen die Russen wat lastiger...wat heeft het geborreld in mijn lijf als ik die Bush zo zelfzeker en full of himself op zijn vliegtuig zag stappen...tssss[/FONT] :mad:

Roel
24th February 2005, 22:18
Ik heb er weinig van mijn vrouwelijke intuitie voor nodig om te kunnen besluiten dan veel (bijna alles) larie en apekool was. Waarom zou hij toch iets menen van zijn woorden. HIJ is Amerika en Amerika is machtig!
Zojuist heb ik vernomen van een contact in de VS dat de Amerikaanse zenders beelden toonden van protestacties in en rond Brussel. Er werd niets gezegd, enkel beelden getoond. Dit waren vlaggen van USA met F*ck erop, en vele anderen! Er zou door Amerikaanse media weinig positief werden gerapporteerd..

Bush, be smart, be nice , think twice
Clear and direct message!