Inloggen

Bekijk de volledige versie : Eerste vermeende V.B.-burgemeester...

Barst
22nd October 2006, 03:55
[COLOR=Red][FONT=Trebuchet MS]'Mijn strategie' als eerste VB-burgemeester: ( :D )
-De bibliotheek krijgt voortaan geen eurocent subsidie meer voor het aankopen van 'multicul-boeken'...
-Het plaatselijk Cultureel Centrum krijgt bijkomende toelages voor het promoten van de 'Vlaamsche cultuur' (volksdanstoestanden, wimpelzwaaien e.d.). Alles wat ook maar enigszins ruikt naar multiculturele manifestatie, moet daarentegen strikt zelfbedruipend zijn...
-Systematisch minder vuilnisophalingen/gemeentewerkers e.d. in migrantenwijken... zo kunnen we na zes jaar effectief laten zien dat 'het' vuile mensen zijn (we nodigen de cameramensen zeker uit!); en als ik mijn eigen zwerfvuil ergens kwijt moet, dan...
-'Zero-tolerancebeleid' toegespitst op de migrantenwijken: zo kan de lokale politie na zes jaar met de criminaliteitsstatistieken in de hand 'bewijzen' dat 'ze' van nature misdadig(er) zijn...
-De Gemeentelijke Lagere School wordt middels een aansporingsbeleid 'gestuurd' richting cultureel-gescheiden klasjes ten nadele van gemengde klassen (=autochtoon+allochtoon)... Dan kunnen we na zes jaar op basis van 'objectieve cijfers' gegarandeerd aantonen dat 'ze' effectief dommer zijn in vergelijking met het 'Vlaamsche jeugdige intellect'...
-Vacatures op gemeentelijk vlak? Iedereen behalve allochtonen natuurlijk! Kan ik na zes jaar ook nog eens zeggen dat 'ze' profiteren van onze S.Z...
-Enz., enz...
Realistische schets, of louter hersenspinsels? :confused: [/FONT][/COLOR]

Believing Bart
22nd October 2006, 17:49
hmmm. ik zou niet graag een VB-stemmer zijn op deze site ... :)

Wouter
22nd October 2006, 21:53
Pas maar op.. In leopoldsburg kan je blijkbaar rekenen op een stevige achterban ;) :p :champa:

Barst
23rd October 2006, 03:03
Juist daarom! :D

Barst
23rd October 2006, 03:03
[QUOTE=Believing Bart]hmmm. ik zou niet graag een VB-stemmer zijn op deze site ... :)[/QUOTE]
Zonder blikken of blozen... zonder dank! :D