PDA

Bekijk de volledige versie : Zie ik nu spoken...?


Barst
11th February 2005, 04:07
... of ben ik niet de enige die hierin een argument ziet om vooral NIET over te gaan tot de aankoop van een gsm??? :confused:


http://www.waarbenik.nl/

judithgielens
11th February 2005, 10:49
wow,:eek: kgaan is snel mn geschiedenis verwijderen,da ons ma en ons pa da zeker ni lezen!

Dit vind ik nu toch wel wa te ver gaan zenne, hoe zit het dan met je recht op privacy enz?:confused:
Ze kunnen je dan al beter in een glazen bokaal steken zoals vissen, dan kunnen ze ook altijd over je "waken" :mad:

Ik zie er wel het nut van in hoor: door de vele ontvoeringen en de dutroux-affaire enz zullen ouders zeker aan zoiets meedoen, maar langs de andere kant zullen die ontvoerders dat systeem ook wel kennen en voordat ze naar hun schuilplaats rijden gooien ze uwe gsm nog wel ff buiten of vernietigen ze het. Dus daar gaat eigenlijk een voor argument in rook op.

Ik vraag me soms af hoelang het nog gaat duren vooraleer ze bij pasgeboren baby's een chip gaan inplanten zodat je weet waar ze wanneer zijn! :(

Barst
11th February 2005, 11:21
Idd, had nog niet eens gedacht aan de gevolgen voor malloten van allerlei slag... Je geeft ze zowat de sleutel op de deur met dit systeem ("Breek die brandkast nog maar rustig verder uit... hij zit nog altijd op zijn werk"!) :mad:

Voor de kindjes, ja, en dan nog: hoe moeten die dan nog kattekwaad gaan uithalen? Bevestigt alleszins mijn these dat zo'n gek als Dutroux er minstens indirect in geslaagd is om een hele samenleving naar zijn pijpen te laten dansen... met alle sociale deficiënties van dien...

"Mor nie mè maai!" :D